Gyakran ismételt kérdések
Mit NEM szűr ki a Lifestraw® vízszűrő?
FIGYELEM! A Lifestraw® vízszűrők nem távolítják el az olyan vízben oldódó szennyeződéseket, vegyi anyagokat, mint például az arzén, valamint a sót tengervízből. Olyan helyen ne használjuk őket, ahol ismert vegyi szennyeződés található, illetve tengervízben sem.
Van időbeli korlátozás a Lifestraw® vízszűrőkre?
Nincs, megfelelő karbantartás és tárolás mellett, ideálisan hűvös, sötét helyen, tiszta vízzel átmosott állapotban, kiszárítva (vagy soha nem használt állapotban) nincs időbeli korlátozás a vízszűrőkre.
A Lifestraw® termékek érzékenyek a hőmérsékleti viszonyokra?
A Lifestraw® termékek használatát 1 – 60 C között javasolja a gyártó. A fagyás károsíthatja a szűrőmembránt. Ezért a téli hónapokban kirándulás, túrázás során javasoljuk, hogy használat után fújjunk vissza levegőt a vízszűrőbe (Personal, Go, Go2, Steel, Universal, Play esetén), Így a szűrőbetétben rekedt víz túlnyomó részét el tudjuk távolítani. Érdemes továbbá vízszűrőnket a ruhánk alatt, testünkhöz közel, pl. egy belső zsebben elhelyezni. Testhőmérsékletünkkel ugyanis megelőzhetjük, hogy a szűrőben rekedt maradék vízpára megfagyjon. Ha az éjszakát a szabadban töltjük, tegyük a vízszűrőt hálózsákunkba, (igen, aludjunk a vízszűrőnkkel :), hogy testünk melegével megakadályozzuk a fagyást. Praktikus akár szétszedni a vízszűrőt, hiszen a szűrőbetét kevesebb helyet foglal el, majd használatkor újra összeszerelni, Ha mégis megfagyott Lifestraw® vízszűrőnk, ne használjuk többet!
Lehet-e használni tengervizet a Lifestraw® vízszűrőkkel?
Nem, a Lifestraw® termékek nem távolítják el a sót, így nem lehet tengerből vagy óceánból származó vizet használni.
Vásárolhatok-e csere szűrőbetétet a Lifestraw® vízszűrőkhöz?
Igen, több Lifestraw® vízszűrőhöz is lehet csere szűrőbetétet vásárolni, lásd a fenti összehasonlító táblázatot. Részletes leírást az egyes termékekre kattintva olvashatsz.
Szállítás
Mikor ingyenes a házhozszállítás?
30.000.- vásárlás felett az MPL futárszolgálata, illetve a Foxpost szolgáltatása ingyenes vevőink részére.
Hány nap a szállítás?
Az MPL esetében 1-2 munkanap. Az MPL az általad megadott telefonszámon próbál kapcsolatban lépni veled, ha nem talál a megadott címen és többször megpróbálja a csomagod kiszállítani.
A Foxpost esetében kb. 3-4 munkanap a kiszállítás.
Kiemelt időszakokban, pl. Karácsony, BlackFriday, stb. lehet csúszás a kiszállításban, a futárszolgáltatók túlterheltsége miatt!
Tudok-e bankkártyával fizetni?
Igen, weboldalunkon van lehetőség online fizetésre (Barion), valamint mindegyik szállítási mód (MPL futárszolgálat és Foxpost) esetében is fizethetsz bankkártyával átvételkor.